Alla inlägg den 1 december 2011

Av husetvidhavet - 1 december 2011 10:40

Har blivit helt såld på nätklubben Campadre. Har köpt ett antal fina fynd där. Det gäller att man är snabb när det är kända varumärken.  Igår hittade jag en så mysig kofta från Jumperfabriken.  Ser ut som en Lovika vante.       

Har fyndat ett par efterlängtade Primeboots med den söta rosen på sidan på Tradera. Som nya.

Jag har även hittat ett par supercoola stövlar på nätet. Det är egentligen ridstövlar men de är supersnygga och bekväma att gå i.

Åhlens har släppt bilder på sin vårkollektion på inredningsidan. Jag längar tills jag kan köpa provdockan och den lilla söta bänken som finns på bilden. Provdockan skall jag ha i min lilla "verkstad".

 

Om jag är shoppingalen? Svar ja!

Presentation


Huset vid Havet

I denna blogg kan Ni följa vårt nybygge, min passion för heminredning, mat och allt som gör livet värt att leva.

Jag är en levnadsglad kvinna mitt i livet med två utflugna barn, en man och två hundar.

Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards